Genpoolen

Ibland undrar undertecknad om han egentligen bör finnas kvar i genpoolen. Ja nu är ju inte undertecknad längre sexuellt aktiv, men rent hypotetiskt skull det kunna ske.

Anledningen till att jag vill dra mig ur genpoolen är att jag är så inåt helskotta korkad. Ja jag får be de små pissenissorna (som inte är så små längre), om ursäkt över att jag gett dem mina dåliga gener.

Här håller jag på och filtrerar använd frityrolja i kaffefilter. Ju mer olja man filtrerar ju långsammare går det pga att kaffefiltret blir mer och mer igenkloggat.

Vad tänker undertecknad? Jo att vi låter kaffefiltret stå över natten så att jag kan byta det när det är tomt. Dumskalle!!! Det droppar ju inte ens genom kaffefiltret. Ta tratten, töm den resterande oljan i frityrpannan, släng det igenkloggade kaffefiltret i sopen och ta ett nytt kaffefilter. Hur svårt kan det vara Einstein?

Ja det är skrämmande hur korkad man kan vara.

Undertecknad och resten av invånarna i Träsket skäms över den låga IQ-nivån hos framför allt mig.

Hälsar Ingi. De övriga träskmedlemmarna vill inte hälsa för de bara skäms.

 

Kommentera

