Levente

Nu har ju inte undertecknad många läsare (typ 2), men någon enstaka gång så händer det att någon av mina läsare beklagar sig över att de inte blivit omnämnda i min tramsblogg.

Jag försöker då förklara för dem att de då förmodligen inte gjort något tillräckligt tramsigt för att vara värt att skriva om. Är man helt normal och inte gör något tramsigt eller varit med om något tramsigt, så är det svårt att bli omnämnd i denna blogg

Jag skriver ju inte gärna om allvarliga saker, ity det kan påverka min karriär. Men nedrans anåda i min lilla låda, när jag blir pensionär så ska jag berätta en massa allvarliga sanningar.

Hursomhelst, under midsommarhelgen så var den yngre små-pissenissan och hennes pojkvän på besök här i Sverige, men han gjorde inte bort sig och var inte speciellt tramsig. Han var trevlig och han dansade små grodorna på dansbanan i Årsta Havsbad.

Ja det enda tramsiga han gjorde var att snacka norska.

Hälsar vi som är lite mer galna i Träsket.

 

Kommentera

