Gardiner pt 2

Vare sig undertecknad eller Öfversten har ju egentligen inget emot gardiner.

Snarare tvärtom! Några av undertecknads bästa vänner är just gardiner. Då jag inte har så många vänner för övrigt, förutom just dårarna i Träsket, så försöker undertecknad hålla sig på god kant med både soffor och gardiner i hemmet. Dvs jag låter bli att snyta mig i gardinerna och prutta i sofforna.

Men om undertecknad hade andra vänner, så skulle jag inte byta ut dem inför jul, för att sedan låta dem komma ut igen efter jul. Inte heller skulle jag välja att låta vissa andra vänner vara instängda 10,5 månader om året för att välja att umgås med dem ca 1,5 månader  om året.

Näää, hade jag andra vänner än just Träskdårarna så skulle jag nog låta dem vara framme året runt.

Hälsar Ingi Björnsson

 

Kommentera

