Mail-servrar och långkalsonger

Tydligen är det näst största brottet här i världen att ha en egen mail-server. Det enda brott som anses värre är att bära långkalsonger när man utövar idrott eller går på stranden.

För alla de som ännu inte förstått, så är långkalsongerna en eufemism för slöja och burkini. Jag har märkt att eufemismer och ironier inte alltid uppfattas av min läsare. De tror tydligen uppriktigt på att jag kämpar för rätten att bära långkalsonger på idrottsplan, fotboll, så väl som basket, samt på stranden.

Nåja. Jag kan enbart konstatera att runt 80% av mina bekanta uppenbarligen är grova brottslingar. Inte nog med att de då och då bär långkalsonger utan dessutom har egna mail-servrar, http-servrar och FTP-servrar! Förmodligen har de flesta av dem dessutom raderat ett antal email!

Skurkar och banditer är dessa människor! Dessutom de som bär långkalsonger är förmodligen även terrorister!

Hälsar Ingi Björnsson. De övriga i träsket väljer att hålla en låg profil och vill lyckönska den nya presidenten i sitt ämbete.

Kommentera

