Ingrid Jönsson och gymnastiken

Vid varje terminsstart samt varje friluftsdag på högstadiet, så blev undertecknad uppropad i flickornas gymnastik samt varje friluftsdag.

Undertecknad hade ju inget emot det, utan erbjöd sig tjänstvilligt att deltaga i flickgymnastiken och helst också dusch och omklädning!

Jojo, undertecknad var en liten snuskgubbe redan vid 13-års ålder och tyckte att jämnåriga flickebarn var bland det underbaraste som fanns, näst efter de betydligt vuxnare kvinnliga gympalärarna!

Nåja sådana erotiska fantasier slog ju aldrig in. Dock på gymnasiet fick jag gå med i Lucia-tåget som stjärngosse och då gjorde vi vårt bästa för att se ut som erotiska stjärtgosssar.

Vid universitetet så fick jag brevledes en inbjudan att deltaga i Ylva-föreningens Luciatåg. Självklart inställer jag mig vid inledningsmötet, men blir utkastad därifrån! Vadan detta? Jag var ju inbjuden. Snacka om könsdiskriminering. Jag hade tom kunnat tänka mig att bleka håret om jag fick vara årets Lucia. Men egentligen såg jag det mest som en chans att få träffa söta universitetstjejer.

Hälsar

Ylva, Lucia, Ingrid Jönsson och Ingi.

Kommentera

