Telecom

Måste tyvärr skriva ett nytt inlägg ity Träsktrollet blev så innerligt upprörd då jag påstod att han inte har ett telefonabonnemang.

”Jag har visst ett telefonabonnemang”, ropade Träsktrollet upprört i falsett.

”Ok vad har du för telefonabonnemang”, frågade jag med hjärtat lite i halsgropen eftersom jag vet att när Träsktrollet börjar prata i falsett så finns det en viss risk att han börjar vifta med sina trädstockar till armar för att förklara vad han menar.

”Jag har ju telefonlinan ner till Åsnan i stallet. Och den fungerar jättebra” sa Träsktrollet.

Vad är det för märke på den telefonen frågade jag?

”Campbell’s Tomato Soup” svarade Träsktrollet. ”Jag har en och Åsnan har en annan och så har vi en telefonlina emellan”.

Ja mina vänner och ovänner det är på den nivån teknologin befinner sig här i träsket.

Hälsar Ingi och pissenisse, (Träsktrollet vill inte hälsa han sitter och surar just nu)

Kommentera

