pissenisses blogg

Jupp nu har pissenisse, sonson till Öfverste von Gyllenstråhle, till slut skaffat sin blogg.

Egentligen bör ni klaga på Emma Opassande (min blogg-guru) för att jag tagit tag i detta och att jag nu kommer att förpesta även bloggosfären med mitt evinnerliga pjämmer.

Ni som eventuellt kommer att läsa denna blogg kommer inte att ha någon större tillfredsställelse. Bloggen kommer mest att bestå av trams och någon enstaka gång en reflektion. Personangrepp kommer icke att förekomma. Någon enstaka gång kan undertecknad ifrågasätta personangrepp i media, ity jag anser att man ibland förföljer och kränker personer  utöver all rimlighet.

Men syftet är att det ska vara en snäll och lite tramsig blogg. ”Snel hest, klapa snel hest”, är både pissenisses, Träsktrollets och undertecknads syfte. Däremot så kan kanske Öfverste Von Gyllentråhle komma in med en kommentar ibland, och då hoppas jag att ni förstår att det är ironi alternativt sarkasm.

/Ingi Björnsson

Kommentera

